2-HAND

 
 
 
 
Vi har saknat ett bra avlastningsbord/bänk länge nu så jag har letat runt efter något lämpligt. Hittade en ganska ful, träfärgad tv-bänk på Pingstkyrkan för 80 kr för några veckor sedan. Med lite färg blev det faktiskt hur bra som helst. Jag älskar 2-hand och loppisar så himla mycket, så onödigt att lägga massvis med pengar på saker som annars går att få tag på jättebilligt!
 
ISA

men gud så fint! vilket fynd!!

Svar: tack, så nöjd!!
Kajsa Göransson

HannaH

snyggt det blev :) Du tar ju så otroligt fina bilder :D

Svar: tack vad glad jag blir!
Kajsa Göransson

Sofiamilk.se

Jag håller med, så onödigt att köpa allt nytt när det finns så mycket helt och rent på second hand. Dessutom är det extra roligt att göra som du, och göra sin inredning mer personlig med något så enkelt som lite färg :)

Svar: Ja, exakt min mening! Så slipper man ju även ha precis samma saker som alla andra, man får ju något unikt :)
KAJSA CHARLOTTA