21 ÅR

 

I början av juli fyllde jag 21 år.
Dagen började med sovmorgon och pannkakor med nutella och bär. Resten av dagen spenderades hos min syster där jag fick bebisgosa och bli helt lycklig i själen, plocka blommor och invänta middagen med min familj. Det är inte ofta vi kan samlas allihop så det kändes riktigt bra att så många kunde komma. Mamma hade som vanligt gjort god mat och specialrätt till mig som inte äter kött, och vi satt och pratade och hade det allmänt bra tills det var dags att bege sig hem igen.
 
Denna sommaren har inte handlat så mycket om att njuta av livet (förutom USA-resan såklart) då det varit mycket jobb och mycket prestationsångest/stess, så dessa små stunder betyder så mycket. Nästa sommar kommer jag absolut inte jobba så här mycket, då vill jag njuta så mycket det bara går. 
 
 
 
ɑ n n i k ɑ

Gott :D

Liza

Så fina bilder! :)
Grattiiis i efterskott! :)

Svar: Tack!!
KAJSA CHARLOTTA