JULMARKNAD & JULBORD

 
 
 
Några dagar kvar till jul. Har ni någon julkänsla? Trots 11 jobbdagar i sträck och varmt väder så känner jag lugnet som julen utstrålar. Är inte särskilt stressad (när hände det sist?) och känner att jag kommer få ett fint avslut på 2015 samtidigt som jag är mer än redo att kicka igång 2016 med en jäkla klackspark. Så mycket kul som ska hända under det året. Ska nog ta och göra en liten recap för året, jag tror det är bra att få sig en liten tankeställare om vad man gjort under året, oavsett vad det handlar om. Lite göra om göra rätt, finslipa eller bara njuta skiten ur livet. Jobba för sina drömmar och älska de man har nära sig. 
 
I söndags var jag på julmarknad med familjen på Skansen, och vi avslutade med ett fantastiskt julbord på Villa Källhagen. Mysdag som gav mig en rejäl förkylning 2.0. Värt det? Ja!
 
 
Linnéa Olsson

Har inte mycket julkänsla alls, blir lite bättre av att slå in lite julklappar men annars är det inte mycket. Men det är mest för att jag varit så stressad i skolan att jag inte haft tid att stanna och känna efter på julen. Tiden bara rusar förbi och jag hinner inte med någonting känns det lite som!

Svar: Åh jag förstår! Men snart börjar väl julledigheten?
KAJSA CHARLOTTA

ISA

som alltid har du helt otroliga bilder, julmyset lyser igenom! :) jag är så förvånad över min egna icke-stress inför jul. Nått är galet? hehe

Svar: tack snälla! äh, njut ba!
KAJSA CHARLOTTA

Shanelle

Så mysigt med julmarknad och julbord! Har fortfarande inte varit på julbord, men det är tur att julafton är just around the corner ;)

Hoppas du får en fin dag!

Sandra

Men wow, så stämningsfulla och vackra bilder!

Svar: Tack! Kände faktiskt att jag lyckades fånga allt mys ganska bra.
KAJSA CHARLOTTA