LOS ANGELES

 
 
 
Efter ett dygns resande var vi framme i LA på lördagskvällen. Har aldrig känt sådan trötthet tidigare men det var en mäktig känsla att äntligen vara framme. Dagen efter besökte vi bland annat turistgatan i LA, där Hollywood Walk of Fame finns. Mitt klädval kanske inte var det bästa haha, men det var riktigt kallt på morgonen. Vi hann även med Hollywoodskylten, en mulen solnedgång på Venice Beach och en middag på The Cheesecake Factory.

För mig känns det alltid så konstigt just första dagen i ett annat land. Det är mycket som ska ställas om, och nya intryck som ska fastna i hjärnan. Jag blir alltid påverkad positivt av nya upplevelser och så här in på dag 7 känner jag mig mer lugnare i sinnet än någonsin det senaste halvåret. Vilka saker vi har fått uppleva alltså! Just nu befinner vi oss i ett 45-gradigt Las Vegas, men mer om det senare!
 
 
fotoresor - los angeles - roadtrip usa - santa monica - venice beach
ISA

vill nästan gråta av saknad när jag ser detta, älskade LA! <3

Ida | the sky under the sea

Så himla fina bilder! Ser fram emot att få se resten av resan!

Robin

Hoppas fan att du fotade milkway i öknen!

Linnéa Olsson

Åååh gud!! Är så otroligt avundsjuk vill bara hoppa på planet och resa dit på en gång nu. Vilka fantastiska miljöer :')