SUMMERING

 

En lunch från förra veckan på Mocca Deli. Alltså deras pizzor är så goda att man dör. Provade även matchalatte eftersom det varit sån hets över det, och nja, det var inte sådär skitgott. Smakade inte så jättemycket, men skulle det vara billigare hade jag druckit det ofta med tanke på hur nyttigt det ska vara. Men 55 spänn känns väldigt onödigt. 

Jag har varit i någon slags jobbkoma den senaste veckan. Är trött prick hela tiden och har alldeles för mycket att göra. Försöker lyssna på kroppen och ta det lugnt. Sov till halv 12 idag och har varit helt snurrig och seg hela dagen, så jag tar det i min egna takt för att inte må sämre. Nu vet jag ju troligen dock varför jag mår som jag gör, till och från. Kommer skriva mer om det senare när jag fått fastställd diagnos. 

2 bröllop är avklarade och nästa väntar i helgen. Nästa lördag åker jag till USA och jag kan verkligen inte fatta att det är dags. Tänker på det varje dag men de stunder jag verkligen inser vad det är jag ska få göra, får jag gåshud och blir helt pirrig i magen. 

Väldigt spretigt inlägg, men ja det är så jag känner mig just nu. Virrig, trött men glad. Imorgon blir det bildredigering prick hela dagen, så nu är det dags att varva ner med popcorn och Bates Motel. Godnatt!
 
 
 
 
 
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Pizzan ser sjukt god ut!

ISA

Dog lite på den där pizzan! Är sugen att prova Matchalatte med men saftigt pris ja :( Grymt med USA förövrigt. haha, spretig kommentar med ;)

Kajsa

Försökte precis skapa en bloggdomän med adressen kajsacharlotta.blogg.se för att upptäcka att du också fanns! Fint namn och fin blogg du har!
Mvh, Kajsa Charlotta ;)

Svar: Haha vad kul! Tack detsamma ;)
KAJSA CHARLOTTA