USA IMORGON

 
Alltså wow. Jag är helt slut nu, har varit igång hela dagen utan paus. Varför börjar man alltid packa precis innan man ska åka någonstans? Ha varvat packning med att redigera klart alla bröllopsbilder. Kan inte säga att det var lätt med packning för 2 veckor. Nu börjar jag dock bli klar, har lite kvar bara. Sen sova och upp igen vid 06. Har knappt ätit idag och har jobbat på som en robot. Jag är ju annars hungrig 24/7 och seg. Ska bli intressant att se hur jag kommer må imorgon hehe. Hur som helst så har jag haft sjukt mycket att göra senaste veckorna och jag hinner inte riktigt med det jag vill. Har längtat efter denna resa i ett år och jag lever i en liten bubbla nu, ingenting känns på riktigt och jag fattar inte att jag ska åka. Jag blir så otroligt påverkad av alla resor jag gör, kommer typ underfund med vad jag vill i livet varje gång jag åker utomlands haha. Ska bli spännande att se hur saker och ting blir när jag kommer hem om 2 veckor. Vet inte om jag kommer uppdatera någonting här under resan, men vill ni se bilder lär ni följa mig på instagram - kajsa.charlotta
Hejs svejs!
 
 
ISA

Åhhh, så avis! du kommer ha en grym resa tror jag! hoppas ni får bra väder och allt går bra, ta massaaaaa USA bilder till mig då? ;) kram!