14 maj

 
 
 
Dagen har hitills bestått av tvätt, planering, bildredigering, packning, disk, städ och träning. 
Förbereder och peppar inför imorgon. Det är första gången jag och Philip åker iväg ensamma och bor på hotell till en helt ny stad.
 
Ska bli så kul att bryta av samma gamla vardag som jag haft nu i flera månader. De flesta behöver ju uppleva något "annorlunda" regelbundet för att inte bli totaldeppig, jag är inget undantag. Jag mår bra av att ha saker att längta till och se framåt. Leva i nuet kan man göra då man upplever de saker man längtat till. Om jag har en riktigt dålig/tråkig/stressig dag så mår jag ju inte bättre av att försöka tänka på att jag ska uppskatta sådana dagar, utan jag mår ju mycket bättre av att längta till tillfällen i framtiden som är en upplevelse eller ett mål. Så fort det är dags för den "upplevelsen" känner jag mig helt annorlunda, jag liksom mår på ett helt annat sätt. Känner lite att det är det här livet går ut på. Tror många känner liknande. 


 
 
ɑ n n i k ɑ

Så fint :)

Svar: Tack snälla!
KAJSA CHARLOTTA

Lisa

Jättefin blogg! 😊

Svar: Tack!
KAJSA CHARLOTTA

ISA

Låter som en väldigt bra vardags-avbrott-grej att göra. Åker ni långt bort? ha det så så härligt!

Svar: 5 timmar bort med tåg, så ja det var långt ;)
KAJSA CHARLOTTA

Sandra Lundin

De här bildena <3 Så fint så det knappt är sant.

Svar: Men tack!!
KAJSA CHARLOTTA