MOLLY

 
 
 
 
I lördags var jag i Mariefred och fotade denna lilla underbaring. Molly är hennes namn och hon ville mest äta upp sina kläder hela tiden. Vi fick göra 5 ombyten under loppet av en timme på grund av att kläderna blev helt blöta, haha. Jag har ännu inte köpt in några bakgrunder och när jag gör fotograferingar hemma hos andra får jag jobba med vad jag har. Hittade pinnstolen på Pingstkyrkan för en femtiolapp precis innan jag åkte iväg till Mariefred, så jäkla nöjd över mitt fynd. 
 
 
Här finns min prislista för porträtt 
 
barnfotograf eskilstuna - barnfotograf mariefred - barnfotograf strängnäs
ISA

nej men sötnosen! måste vara grymt svårt att fota så små barn. Men du lyckas :)

Svar: det kan vara lite svårt när de bara vill göra annat, men man får vara beredd hela tiden :)
KAJSA CHARLOTTA