MY OWN COMPETITION

 
 
 
"I feel like I'm my own competition. I don't try to compete with other people. I just try to be better myself. I like growth and compete with the person I was the year before. I'm my own worst critic, but also my own biggest fan"
 
Ibland måste jag stanna upp och ta igen energin. Rensa bort negativiteten som skapar en förstoppning för min kreativitet. Det kan räcka med några timmar, det kan räcka med bekräftelse från andra. Jag kan det här, och om jag tänker efter har jag kommit väldigt långt sedan ett år tillbaka. Jag utvecklas för varje vecka som går, tänk då hur långt man kan komma på ett år så länge man vågar tro på sig själv. 
 
De senaste månaderna har jag haft extra mycket energi, just för att jag tagit bort den delen i mitt liv som stal all kraft ifrån mig. Det blev en omställning som hjärnan inte varit beredd på och därför har jag inte fattat att jag kan öka tempot, för jag är alltid rädd att bli utmattad. Så nu ökar jag tempot lite till och så får jag se vart jag hamnar. Blir det inte bra, ja då saktar jag ner lite. Det viktigaste är att jag inte ger upp. Dags att bocka av så mycket saker som det bara går på attgöralistan, och min lista innehåller bara roliga saker. 
 
 
 
ISA

vad härligt att du nått den punkten! det är inte så lätt som en kan tro :) kram!

Sandra Lundin

Alltså FANTASTISKA bilder! Vad grym du är :D

Svar: Men tack snälla vad glad jag blir!!
KAJSA CHARLOTTA

Helen

Fantastiska bilder!!

Svar: Tack! Pojkvännen som fotat dock ;)
KAJSA CHARLOTTA

Lydia Elstig

Så fin!

Svar: Tack!
KAJSA CHARLOTTA

Clara

Så vackra bilder!

Svar: Tack snälla!
KAJSA CHARLOTTA