MESSY LIFE

 
 
Två bilder som Olivia tog på mig när hon var här. Har jättesvårt att stå framför kameran om det är någon annan än Philip som fotar, men jag tycker ändå att hon fick till några bra bilder på mig.
 
Är inne i någon period där jag sover extremt dåligt. Vaknar ofta under natten och sätter mig upp, pratar eller vaknar helt genomsvettig och med hög puls. Har som vanligt lite för mycket att tänka på men jag försöker verkligen varje dag att komma ner i ett lugnt tempo och andas ordentligt. Jag har stressat nog i flera år nu och magkatarren blir ju inte bättre om det ska fortsätta så här. Härliga saker är dock på ingång så jag har en del att se fram emot. Helgen kommer starta med en ledig fredag, sedan åker mamma och jag till Stockholm för att gå på Madonna, bo på Chapman och äta frulle på Grand Hotel. Jag börjar få ordning på nya hemsidan och jag tror att en tung sten kommer lätta från hjärtat när jag har fått ut massvis med bilder i min portfolio och bara har tid till att skapa mer och vara kreativ. Träningen går jättebra nu också och jag börjar faktiskt känna mig stark igen. Sömnproblemen måste jag dock lösa asap sedan är jag på g igen!
 
 
 
Frida

Fina bilder

ISA

men gud, det där känner jag igen. Är alltid uppe och ska kissa eller kommer på mig själv med att "vandra runt" i sömnen typ :/ not good. Hopppas du får en lösning! kram