SÖNDAGSTANKAR

 
Dessa bilder tog jag från bussen på väg till jobbet igår morse medan jag satt ihopkurad i sätet med mitt morgonkaffe som handvärmare. Det är ju helt galet hur fint frost är. Måste sticka ut tidigt någon morgon framöver och ta bättre bilder.
 
En jobbhelg är över och snart är det dags att kicka igång en ny fullspäckad vecka. I veckan måste jag bli klar med  nya hemsidan, ska bli så kul att visa upp alla bilder. Samtidigt ska jag sätta mig ner och planera inför en fotografering jag ska göra på lördag. Det kommer bli himla bra tror jag! Jag har massvis med idéer som ligger på hög och nu hinner jag med allt mer. Jag får passa på nu innan julen kommer, för då blir det en hel del jobb på Carlings. Det är härligt det med! Alltså jag vet ju knappt något bättre än att planera roliga kreativa projekt. Det är verkligen det här jag ska syssla med. Jag blir en bättre vän, dotter, syster och flickvän när jag får göra det jag älskar mest. Jag blir en härligare människa av att få utlopp för mitt kreativa behov. Alla borde få syssla med vad dem älskar!
 
 
Sandra

Men alltså åh! Helt magiska bilder ju :)

Svar: Tack! <3
KAJSA CHARLOTTA