USA ROADTRIP - PREVIEW

 
 
 
Jag har äntligen fått lite tid över och i morse hann jag redigera några slumpmässigt utvalda bilder från usa-resan i somras. Fy fan rent ut sagt vad jag saknar den resan och hela galna gänget. Aldrig skrattat så intensivt under så lång tid. Förresten så ska Olivia, min best buddy från resan komma till mig i slutet på denna månad, hur kul?!
 
Hur bortskämd var man inte med att se så många fina ställen? Jag måste åka på en liknande resa igen. Finns ju inget bättre. Nu har jag varit på roadtrp i USA, Skottland och på Island men är otroligt sugen på Frankrike. När tiden finns tänkte jag göra ett inlägg för varje dag från resan. Blir en himla massa inlägg, men det får ta sin tid! 
 
 
 
fotoresa usa - roadtrip kalifornien - roadtrip usa
Elin Karlborg

ååh vilka underbara fina bilder! :D

Svar: Tacktacktack!
KAJSA CHARLOTTA

Lili

Vilka mysiga bilder!

Svar: Men tack <3
KAJSA CHARLOTTA

Olivia Henningsson

Jag saknar detta såååå mycket! Vi var verkligen bortskämda... Längtar efter dig och allt mys vi ska ha!!! <3

Svar: Vi ska ha megamyyyyys
KAJSA CHARLOTTA

Sara

Härliga bilder! Jag var också på den resan i somras, fast 21+. Tror du råkade hamna i vår fb-grupp där ett tag ;-)

Svar: Tack snälla! Ja men precis, såg att ni fick en jäkla upplevelse med åskväder i Grand Canyon, helt galet ju! Jag bokade först i er grupp så det hade inte blivit fel, men det visade sig att de andra datumen passade mig bättre :) jag skulle dessutom ha fyllt 21 under er resa!
KAJSA CHARLOTTA

Sofie

Men GUD, får gåshud av att kolla på bilderna. SÅ magsikt fina!! Vad har du använt för objektiv när du fotat dessa?

Svar: Men tack snälla!! Till dessa bilder använde jag mitt Canon 24-70/2.8, första versionen!
KAJSA CHARLOTTA

Helena

Helt underbara bilder! :) Vilket vackert ljus. Längtar verkligen tills det blir min tur att åka på roadtrip i USA :)

Svar: Tack fina! Har du någon inplanerad?
KAJSA CHARLOTTA

Ida | the sky under the sea

Grymma bilder! Vill också! :D