NYA LÄGENHETEN

 
Nu har jag sovit 2 nätter i min nya lägenhet. Känns konstigt och ensamt, men jag tror det blir bättre när jag fått ordning på den. Det är påsar och kartonger lite här och var och det är olika färger på alla möbler och bord. Men det blir bra när jag hunnit fixa till det. Jag väntar även på att dem ska bygga klart balkongen. De bygger nämligen inglasade balkonger på alla hus i området, hur bra? Jag ska göra den så mysig med massa kuddar, filtar och ljus.
 
Om ett tag ska jag ta cykeln till gymmet och njuta av den 5 minuter långa cykelturen jag har dit. När jag bodde i Strängnäs tränade jag bara i samband med jobb, och då blir det inte samma sak, samt att det tar nästan en timme att ta sig dit. I eftermiddag blir det ett kort jobbpass i Strängnäs. Jag som trodde att jag skulle vara ledig nästan varje vardag och varannan helg i september, men nu jobbar jag nästan varje dag iallafall. Tanken var att jag skulle spendera många timmar med bildbehandlig, marknadsföring och jobb med ny hemsida till företaget när jag inte jobbar så mycket på annat håll, men nu får jag skjuta upp det lite då jag självklart tackar och blir glad för de timmar jag får som anställd.
 
 
 
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul med en ny lägenhet, det känns lite tomt och ensamt men det kommer förmodligen släppa! :)

Svar: Ja riktigt kul, det kommer bli bra!
KAJSA CHARLOTTA

NINA WALLINDER

Vad mysigt med den balkongen! Har alltid velat ha en sån, verkar så mysigt, haha!

Svar: Hihi men samma här!!
KAJSA CHARLOTTA