VANILJLATTE & BRA MAGKÄNSLA

 
Kaffe + skummad mjölk med vaniljsocker och agavesirap
 
Jobbhelg och jag yrar av trötthet. Två nätter med sömnbrist pga överbelastad hjärna men jag håller i. På måndag får jag sovmorgon. Vill alltid ha sovmorgon på måndagar. 
 
Jag är spänd inför resten av april. Få jobbtimmar men desto mer tid till mina egna projekt. Har dragit ut på allt alldeles för länge nu, har inte vetat vilken väg jag ska ta. Jag börjar känna mig säker nu på vilken riktning inom foto jag vill fokusera på, magkänslan säger just nu att det är rätt.
 
Försöker att alltid lyssna på magkänslan, vill bli bättre på det. Magkänslan har alltid rätt, för då slutar det alltid med att man tar de beslut som leder till lycka. Känns det inte rätt så är det inte rätt, iallafall långsiktigt. 
 
Jag ska redigera bilder resten av dagen tänkte jag. Har mycket inspiration just nu och jag vill bara gräva ner mig photoshop och lära mig nyttnyttnytt. Imorgon väntar ett pass som jag ska leda och efter det ett litet fotojobb.
Hoppas ni har en fin helg 
 
 
 
ISA

Kämpa på med jobbet. Kaffe brukar bota tröttheten ;)

Svar: Tack! Haha om det gör ;)
Kajsa Göransson