WEDDING DETAILS

 
 
 
 
 
 
Förra helgen när jag var i Stockholm var det tänkt att jag skulle göra en stylad bröllopsfotografering. Några saker kom ivägen som gjorde att det inte blev av, tråkigt nog. Men jag passade på att ta detaljbilder på klänningen som jag fått låna av gulliga Mimi på Nästan Nytt i Strängnäs, och buketten som Interflora Fresh i Eskilstuna sponsrade mig med. Vilken tur att Karin har en så fantastisk sekelskifteslägenhet som gjorde att jag kunde ta dessa bilder! Golvet gav en väldigt rustik känsla vilket jag gillar så enormt mycket. 
 
Jag håller på att spana runt efter fina klänningar/andra plagg som passar till dessa typer av fotograferingar. Har några inplanerade och jag hoppas att det blir en hel del till i vår/sommar. Jag älskar att göra detta!
 
 
 
 
 
ISA

men gud vad fint! hänger inte meeeed dock, jobbar du som bröllopsplanerare.. typ? :)

Svar: Jag är nybliven bröllopsfotograf, detta skulle vara en stylad bröllopsfotografering! Alltså jag fixar klänning, bukett, har modell och make up artist, sedan plåtar jag bilder som ska finnas till min portfolio. Allt för att jag ska få precis den känslan i bilden som jag vill ha, för att kunna visa potentiella kunder min stil! Jag kommer plåta riktiga bröllop men detta är för utfyllnad och för att jag ska kunna styra precis allt ;)
Kajsa Göransson

Clara

Så vackra bilder!