WORKWORKWORK

 
 
Kroppen börjar ta stryk av att hela tiden vara inställd på jobb och jag tappar alla rutiner gällande träning och mat. Jag har genomfört ETT träningspass under hela sommaren och har ätit så mycket onyttigheter att det börjar märkas på hyn och hälsan. Nu inser jag hur viktigt träning är för mig, och hur viktigt det är att jag ger min kropp de näringsämnen den behöver. Nästa vecka kommer jag vara "ledig" 5 dagar vilket ska bli otroligt skönt, har redan planerat in träning för hela veckan. Jag kan inte ens förklara hur skönt det ska bli att få koppla av lite och jobba ikapp med bilderna så att jag kan komma igång med allt annat jag vill hinna göra...bland annat blogga oftare och marknadsföra mitt företag mer. Nu varken orkar eller hinner jag vara den jag vill vara eller göra det jag vill göra. Bättre ska det bli, jag tappar aldrig hoppet.
 
 
 
Elin R

du är inte ensam om att tappat alla rutiner gällande mat & träning för man jobbat så mycket under sommaren! Jag är likadan. Skittråkigt, men jag är också ledig nästa vecka, ska bli sjukt skönt🙈

Svar: Haha skönt att jag inte är ensam. Det är vi värda!
KAJSA CHARLOTTA