SAFFRANSBULLAR & MAMMAS FÖDELSEDAG

 
Bakat 100 saffransbullar med syster (kollade mest på). Haft pizzakväll med Actictjejer följt av utgång. Jobbat stängning på gymmet. Haft nostalgi/diabildskväll hemma hos mamma med syskon och respektive. Firat mammas födelsedag med trerätters en tisdagskväll. Varit nöjd med tillvaron.
 
 Idag har jag varit ledig bortsett från morgonmöten på både Carlings & Actic, men trots det har energin varit på 0. Ibland är det bara så, och jag har låtit mig själv vara lite low samtidigt som jag fått det viktigaste på dagens to do list gjort. Nu blir det favvomaten och nya favvoserien Jessica Jones (<3<3) innan det är dags för kudden för att bota en trött själ. Ta hand om er!
 
 
Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Vilka snygga bilder!

ISA

fin du är då! och gott med bakande :)

Sandra

Men åh, ge mig 100 saffransbullar!!

Carola

Du är så ofantligt jäkla vacker Kajsa <3