TILLBAKA I SVERIGE

 

Efter 2 veckor total livsnjut börjar jag sakta men säkert anpassa mig efter vardagslivet igen. Jag var brutalt jetlaggad dagarna efter jag kom hem. Sov först i 16 timmar i sträck, var vaken i 2 timmar mitt på dagen, somnade igen, sov till kvällen, var vaken några timmar, somnade och sov till eftermiddagen, somnade sent och gick upp vid lunch...ja det är inte förrän idag jag har gått upp normal tid vid klockan 8. Jag hade inte så mycket annat till val då jag började mitt nya jobb idag men det var faktiskt otroligt skönt att komma upp tidigt och påbörja rutiner efter dessa kaosdagar.
 
Jag hade ganska mycket ångest de första dagarna efter hemkosten. Jag har haft det nästan för bra i USA, levt i en liten bubbla utan realism. Nu känner jag mig som vanligt igen och jag har inte tappat inpsirationen jag fått under resan. Tur är väl det, för alltså, den inspirationskicken jag fått där är helt otrolig. Jag kan inte ens beskriva i ord hur resan var. Det var helt enkelt fantastiskt. Jag har skrattat, gråtit, fått gåshud, varit tom på ord, riskerat mitt liv (iallafall så det kändes, haha) för att få den bästa utsikten, fått nya vänner, ätit den dyraste måltiden någonsin, åkt limmo i Vegas, upplevt 50 grader celsius och så vidare...
Jag har massvis med bilder att visa upp, men de bilderna är inte prio 1 då jag måste ta tag i jobb först. Nu är det fullt ös resten av sommaren, bara att sätta igång. Vi hörs snart!
 
 
 
 
 
ISA

Blir SÅ glad att resan vart lyckad! det är ju sådär man ska uppleva USA, massa saker hela tiden :)

Clara

Så fina och härliga bilder!