STOCKHOLM // MADONNA

 
 
Jag tror inte att det var många som inte blev illa berörda av fredagens tragiska händelser. Jag förstår om folk reagerar extra hårt för att Paris ligger närmare oss, men tragedier händer hela tiden på andra ställen och får inte ens i närheten samma uppmärksamhet. Jag vaknade upp och var ändå lite illa till mods, för mamma och jag skulle åka iväg till Stockholm för att se på Madonna i Tele2 Arena och man kan ju inte låta bli att känna oro.
 
Vi pratade igenom det i bilen på väg upp till Stockholm, men bestämde oss för att fokusera på vad vi skulle göra. Självklart har man det i tankarna och det känns lite konstigt att göra roliga saker när det finns dem som har det så mycket värre, men så har det ju som sagt varit hela tiden. Inte bara nu.

Vi hade en riktigt fin helg, mamma och jag. Halvdag inne i stan, drinkar på Grand Hotel, tapas och fler drinkar i Gamla stan, Madonna, övernattning på Chapman, frukost på Hotell Skeppsholmen och sen lunch på Babel Deli efter promenad på söder. Man ska vara glad att man har det bra ändå. 
 
 
ISA

uschja, måste varit väldigt obehagligt efter det som hände just på en konsert. Men ni verkade haft det bra ändå <3 stockholm är bra fint!