FRÅN I LÖRDAGS

 
 
Fångad i min egen kamera av Philip.
 
I lördags gifte min kära syster sig med sin Viktor. Jag var med henne från förberedelserna hos frisören på morgonen och gjorde mig i ordning tillsammans med henne. Philip anslöt oss senare innan det var dags att ta sig till stadshuset och vigseln. Vi hade 1,5 timme till porträttfotografering och jag fyllde minneskortet snabbare än någonsin...jag har så många fina bilder att gå igenom. Dessa bilder kommer betyda så mycket, och det så bli speciellt och kul att få jobba med dem. Fika på Tingsgården stod på schemat efter vigseln och sedan hem till mamma för att äta middag medan Hanna och Viktor for vidare till Yxtaholms slott.
 
 
 
 
Sarah

De e fint me svart/vita bilder :)

Elin R

du är så fin Kajsa!

Olivia Henningsson

Fina Kajsa! Längtar efter att få se bilder från USA... Vi ses snart! Kram

Svar: Bästa Olivia <3
KAJSA CHARLOTTA