MYSER I REGNRUSKET

 
 
 
Allt tacksamhet till de timmar jag får som timanställd, men dessa lediga dagar när jag får tid till att jobba med mina bilder och liksom strukturera upp min vardag är guld värda. Jag är fortfarande väldigt stressad och känner att jag har lite för mycket att bära på, men jag börjar se slutet på tunneln och lägger i sista växeln. 
 
Jag njuter av att det regnar ute. Sommaren är härlig på många punkter men hösten har alltid varit speciell för mig, och den kommer inte vara mindre speciell det här året. Sitter inne och myser med bildredigering, lyssnar på poddar, sushi och kaffe. Idag blev eftermiddagskaffet en variant av islatte. Mixa detta och njut:

- kallt kaffe
- mjölk
- vaniljprotein
- kanel
- stevia/honung/agave
 
 
 
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad mysigt och gott det ser ut att vara! :)

Anna Holm

Mysigt :) Sitter själv och redigerar bilder, med regnet smattrande utanför och en varm kopp te framför mig.

Olivia

Så mysigt! :) du förtjänar varje ledig stund, kämpa på kajan. Kram

emeliesandelia.se

Men oj så gott!!

Felicia

Mysigt!